Píše mi Česká pošta, že přehodnotila své odmítavé stanovisko a nějaké informace o podpoře Fischerovy kampaně mi přece jen poskytne. To je opravdu dojemné, a i když se z kusé citace novelisované smlouvy příliš vyčíst nedá, zdá se, že sleva na reklamu poskytovaná prostřednictvím sponsora Jaromíra Soukupa Janu Fischerovi činila oproti běžným cenám 65 %. Věřme, že na to náš čestný kandidát nezapomene, až bude svou volební kampaň vyúčtovávat: připomínám, že podle ustanovení § 37 odst. 2 i. f. zákona č. 275/2012 Sb., bylo-li plnění, které je součástí volební kampaně, poskytnuto bezplatně nebo za cenu nižší než obvyklou, započítává se do čtyřicetimilionového limitu obvyklá cena. Pokud podle § 67 zákona nesprávnost Fischerova účtování některý další kandidát napadne, bude mít Městský soud v Praze, k tomuto řízení příslušný, plné ruce práce, aby prokázal, že k žádné takové nepravosti nedošlo.
http://paragraphos.pecina.cz/2012/11/sleva-pro-fischera-aneb-jak-je-dulezite.html
* * *
Prezident nesmí mít komunistickou minulost
Protizákonná volební kampaň Jana Fischera na pobočkách České pošty!
Šetříme s Fischerem aneb Politická investice
Volební plakát kandidáta na presidenta Jana Fischera byl právě odstraněn na České poště v Žebráku
Jan Šinágl, 7.11.2012
Komentáře