Jan Šinágl angažovaný občan, nezávislý publicista

   

Strojový překlad

Nejnovější komentáře

  • 18.04.2024 14:44
    Ministerstvo zahraničí daruje Ukrajině pět aut. Jedno pancéřované ...

    Read more...

     
  • 18.04.2024 10:42
    Soukromý vlastník zcizil veškerý svůj majetek. Justice je bez ...

    Read more...

     
  • 18.04.2024 08:11
    Včera mi jeden pán v Praze, sledující mé zpravodajství ...

    Read more...

     
  • 17.04.2024 19:23
    Zdravím Vás pane Šinágle, něco se děje. Ministr Blažek podal ...

    Read more...

     
  • 16.04.2024 07:59
    Vážený pane Šinágle, ještě jednou Vám chci poděkovat za půjčku.

    Read more...

     
  • 13.04.2024 09:48
    Není podstatné kolik lidí sleduje informace, ale kdo a jak ...

    Read more...


Portál sinagl.cz byl vybrán do projektu WebArchiv

logo2
Ctění čtenáři, rádi bychom vám oznámili, že váš oblíbený portál byl vyhodnocen jako kvalitní zdroj informací a stránky byly zařazeny Národní knihovnou ČR do archivu webových stránek v rámci projektu WebArchiv.

Citát dne

Karel Havlíček Borovský
26. června r. 1850

KOMUNISMUS znamená v pravém a úplném smyslu bludné učení, že nikdo nemá míti žádné jmění, nýbrž, aby všechno bylo společné, a každý dostával jenom část zaslouženou a potřebnou k jeho výživě. Bez všelikých důkazů a výkladů vidí tedy hned na první pohled každý, že takové učení jest nanejvýš bláznovské, a že se mohlo jen vyrojiti z hlav několika pomatených lidí, kteří by vždy z člověka chtěli učiniti něco buď lepšího neb horšího, ale vždy něco jiného než je člověk.

 


SVOBODA  NENÍ  ZADARMO

„Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.“

Díky za dosavadní finanční podporu mé činnosti.

Po založení SODALES SOLONIS o.s., uvítáme podporu na číslo konta:
Raiffeisen Bank - 68689/5500
IBAN CZ 6555 0000000000000 68689
SWIFT: RZBCCZPP
Jan Šinágl,
předseda SODALES SOLONIS o.s.

Login Form

DetiČeská republika se stala pedofilním rájem uprostřed Evropy – a nejenom pedofilů! Představte si, že by vám nějaký sexuální deviant či jiný násilník znásilnil, zmrzačil či zabil dítě a vy byste se právem otce dopustil násilí na pachateli, kdy byste ho doslova „stáhnuli z kůže za živa“. Podle současné legislativy můžete dostat až doživotí a pachatel, pokud by přežil, by dostal pouze podmínku, spojenou s patřičnou odbornou péčí - za to že dítěti zničil život (v podstatě zabil dítě zaživa) – a nejenom jemu. Neuvěřitelné, ale taková je skutečnost! Politik si své dítě vede do školy a ze školy vládní limuzínou – viz ministr Radek John -  a jiní se mají strachovat, protože nemají čas, díky práci své dítě všude doprovázet a sledovat.

Každý koho jsme se ptal mi řekl, ano je dobré vědět že delikvent bydli v okolí, dítě si budu hlídat více a ne, že ho vystavím zbytečnému riziku. U nás si deviant, třeba i cizinec, bez většího rizika přijede pro svou oběť, čeká ho max. podmínka a ještě péče psychologů, psychiatrů a sexuologů. Je to opravdu na zvracení, kdy se hlavně hledá proč něco nejde a ne jak něco změnit a hlavně co nejrychleji. Doporučuji všem maminkám a tatínkům shlédnout debatu na ČT 2 v pořadu KONTEXTY – jeden občan bojuje za bezbranné děti - sám proti všem!

Místo vyvážené debaty o závažném problému a ochraně dětí, tak byla hlavní starost diskutujících především neublížit sexuálním deviantům a jak je chránit. Trapné bylo, jak musel Jiří Jehlička odrážet neustálé útoky advokáta Tomáše Sokola, které neměly s demokratickou diskuzí vůbec nic společného! Diváci právem očekávali věcnou debatu o problematice a doufali že si tak rozšíří obzor a utvoří názor na tuto závažnou problematiku. Jediné co se  dozvěděli bylo to, že delikvent je vlastně nemocný chudák a že musíme udělat vše proto, aby ani jedinému se neprávem neublížilo. Advokát Sokol veřejně degradoval běžné občany na „ulici“, Jiří Jehlička má pohrdat Ústavou, ale jaksi už nedodal, že často obhajuje jen ty nejtěžší zločince, bez jakékoliv morální sebereflexe. Inu skutečný a neomylný „světec“, který sice o morálce a právu káže, ale sám má daleko k dobrému příkladu.

Nedivím se, že si moderátoři netroufli „umravnit“ advokáta Sokola, který neustále pana Jehličku provokoval, zato napomínali pana Jehličku, když jim připomenul, že mají nejprve uklidnit advokáta Sokola, který útočí a posouvá debatu zcela jinam. Až poté byl moderátorem advokát Sokol opatrně napomenut, aby se neřeklo. Proč k němu měli oba moderátoři takový respekt? Snad proto, že se kamarádí s gen. ředitelem ČT Jiřím Janečkem…?! Zajímavá kombinace – bývalý nomenklaturní kádr KSČ Jiří Janeček a polistopadový ministr vnitra Tomáš Sokol…?! Přítomnost tohoto „ďáblova advokáta“, který by za peníze zřejmě udělal cokoliv, byla v tomto pořadu dost nešťastna. Jakákoliv slova o Ústavě, musí nutně z jeho úst znít hodně nedůvěryhodně a falešně!

Několik postřehů k pořadu:

1) Advokát Tomáš Sokol v pořadu Kontexty (když pomineme nemravné urážky), bez rozhodnutí soudu rozčileně vykřikuje, že registr v USA – podřízený americkým zákonům, pohrdá českou ústavou a dělá z nás bez soudu zločince, argumentuje jako za komunismu, resp. jako komunista.  Pohrdal 95% lidmi s tím, že to je póvl z ulice. Každý hovořil o tom, jak data získaná pro registr jsou nelegální. Pan Jehlička připomněl, že u nás jsou soudy s delikventy veřejné, tedy určené pro veřejnost a jsou často medializované, nevidí tedy žádný problém tyto údaje sumarizovat na jednom místě – a hned byl advokátem Sokolem označen za bolševika.

2) Slavoj Brichcín se chlubí, že sexuální delikvent bojuje se svou úchylkou, je vlastně hrdinou a že dnes dosahujeme skvělých výsledků s 15% recidivou. Tomu lze rozumět tak, že ze 100 propuštěných delikventů jich 15 zneužije další bezbranné dítě. Když vezmeme v úvahu, že ohlášených zneužití je pouze část – tak recidiva bude jistě mnohem vyšší než uváděných 15%...?!

3) Sbormistr Kulínský zneužil desítky nezletilých dívek (obhajoval Tomáš Sokol) a ve finále na tom ještě vydělá prodejem autorského práva! Kulínský tak za 10 let bude mít opět možnost pečovat o děti, až mu skončí zákaz a zapomene se ně něj.

4) Ondřej Trojan by doporučoval registr řidičů s alkoholem, neboť je díky němu zabito více dětí, než vražd dětí se sexuálním motivem. Ještě měl tedy dodat, aby na autě byla nálepka „Pozor, zabiji Vás i Vaše dítě, jsem ožralý“. Jaksi nerozlišuje trvalost stavu a zjistitelnost mezi sexuálním deviantem a opilým řidičem, nemluvě o tom, že sexuální deviant ubližuje a páchá násilí záměrně a cíleně, což těžko říci o opilém řidiči…?! Neuvěřitelné !!!

5) Cituji :„Se zveřejněním nesouhlasí ani policie, která je s ÚOOÚ v kontaktu. Pokud seznam poruší zákon, bude se jím zabývat. "Problémem by mohlo být, pokud bude registr, jak je avizováno, provozován ze Spojených států," uvedla policejní mluvčí Pavla Kopecká. Tam má policie jen omezené možnosti, jak nechat zavřít webové stránky,  nebo alespoň přinutit provozovatele, aby změnil jejich obsah. "V každém případě můžeme stíhat ty, kdo za obsahem stránek stojí," řekla Kopecká

a. Takže výsledkem by bylo, že by jako jediného mediálního zástupce registru pedofilů šikanovala policie pana Jehličku. Dostála by tak vskutku svému názvu „Pomáhat a chránit“ – v tomto případě pedofily, které by chránila před těmi, co nezištně chtějí chránit bezbranné děti a jejich práva. Tak se vyplácí angažmá ve jménu dobré věci.

b. Pedofil – pachatel, bude díky ochraně jako nemocný vysmátý a zneužité dítě bude mít trauma na celý život. Ten, kdo se snaží o nápravu bude kriminalizován. Opravdu, ČR je ojedinělé unikum v tomto ohledu.

c. Nepodložené pomluvy legálnímu obchodu CERD (centrální Registr Dlužníků) už jsou jen onou poslední pověstnou tečkou za tímto pořadem, který měl chránit děti a vyzněl jednostranně - jako ochránce sexuálních deviantů!

Překvapilo, jaká drtivá většina lidí podpořila vznik registru - škoda, budou zklamáni. Financovat projekt bez návratnosti a navíc ještě v ČR za to riskovat šikanu ze strany státu, si jistě každý rozumný člověk rozmyslí.

Každý občan by si měl i na tomto příkladu uvědomit, že politici doslova kašlou na děti, tresty jsou směšné a mnozí devianti na této nepochopitelné benevolenci a nezodpovědnosti státu ještě vydělávají !!!

 

Jan Šinágl, 22.11.2010

 

P.S.

Pan Jiří Jehlička je už předvolán na policii za něco co nespáchal, ale mohl by spáchat?! Vskutku příkladná péče o slušné občany !!! J.Š.22.11.2010 15:00 hod.

 

 

 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Share

Komentáře

0 #11 David Mádr 2011-06-17 18:14
M: já myslím, že nechápete, v čem je ten hlavní problém. Já sám bych řekl asi to, že celá věc je podávána příliš jednostranně. Osobně jsem přesvědčen, že trend je přesně opačný. Nechápu autora výše, že může používat takové termíny: to je až trošku demagogické ne? Přestože osobně mám někdy sto chutí být také demagogický, snažme se prosím přidžet věcného problému. Stejný problém vidím s podobnoukauzou, která se řešila posledně livescreens.cz/ zde - a opět tatáž písnička! Je to až úsměvné :-/
0 #10 Guest 2010-12-03 19:00
Ještě žádné zveřejňování seznamů nepřineslo nikomu nic dobrého (viz seznamy spolupracovníků StB).
Rodiče si nebudou lépe hlídat svoje děti, když se dočtou jména pedofilů. Ostatně převážná většina sexuálních zneužívání se děje přímo v rodinách od nejbližších příbuzných.
Všechno zavání na míle novodobým honem na čarodějnice (pedofily) s bezohlednou lidovou inkvizicí v čele. Neviděla jsem pořad, takže reaguji spíš na článek. Pracuje s emocemi, ne s fakty. Proč se nikdo nezajímá třeba o týrané, bité a zanedbávané děti? Těch je daleko víc a celoživotní následky jsou stejné nebo obdobné jako u sexuálního zneužívání.
Při posuzování pedofila nejde o vyjádření nesouhlasu s jeho chováním, ale o míru jeho nebezpečnosti pro společnost. Proto je mi nejbližší názor Ferdy. Veřejnost se nechá snadno zmanipulovat médii, vlastními představami a pocity (viz článek). Její soudy nejsou objektivní a nevychází z reality. Mnozí z pedofilů ví o své odchylce, jsou schopní kontrolovat svoje chování (s pomocí léků apod.), neubližují dětem a nedostanou se do střetu se zákonem. Samotné posuzování nebezpečnosti pedofila patří výhradně do rukou odborníka.
Myslím, že článek neřeší problém pedofílie, ale sexuálního zneužívání dětí obecně - ne každý násilník je pedofil a opačně. Dále poukazuje na nedostatečnou legislativní ochranu dětí před sexuálním násilím. A to registr nevyřeší - já ke Kulínskému svoje děti dávat do sboru nebudu i bez registru. Víc mi vadí, že dostal tak nízký trest. Proč by si měl svoje chování příště rozmýšlet?
A propó - myslíte, že filmy pro pedofily točí pedofilové? Ani omylem - prasárny točí "normální" lidi (někdy i vlastní rodiče!) a pedofilům je prodávají - je prostě byznys...
+2 #9 Guest 2010-11-26 14:33
To Ferda:
Děkuji za váš názor proti veřejnému registru. Naprosto s ním souhlasím. Snad zvítězí rozum nad populismem.

To pan Šinágl:
Prosím o odstranění mého kontaktu z vašich databází. Jednou jsem podepsal vaši petici proti Parobkovi, ale nechci být spojován s touto vaši aktivitou.

To všichni:
Jsem pro přísné potrestání všech a zejména pak násilných trestných činů. Jsem ale zásadně proti jakýmkoli veřejným seznamům (pedofilů, homosexuálů, leváků, sklerotiků a bůhví koho ještě). Argumenty viz "Ferda" výše.
+4 #8 Guest 2010-11-26 13:49
@jenomtak toci vetsinou rodina a nejblizsi pribuzni dotycnych deti - proti tem je registr neochrani

Takovy registr by IMHO vice lidem znicil zivot nez nekomu pomohl (zvlaste kdyz za pedofilii je podle zakona povazovano i kdyz 16lety ma sex s 14letym)

Mimomchodem to se pedofilove vyrojili jen tak v poslednich letech? Mam skoro pocit ze v posledni dobe nahrazuji obecneho strasaka (pred tim to byli teroristi a jeste predtim kapitalisti/komunisti)

To ze je Janecek podvodnik a takovyhle registr dela pro vlastni zisk a slavu misto aby nekomu pomohl neni ani tak pomluva jako dohledatelny fakt. Uz jen proto ze seznamy ktere vytvari by podle me nemel mit pod palcem zadny soukromnik.

Na zaver: ze zpravodajstvi se odhlasuji ze dvou duvodu. Netusim kde pan Sinagl sehnal moji mailovou adresu - tj nevim o tom ze jsem se prihlasovala - to z jeho emailu dela spam de facto i kdyz kvuli moznosti odhlaseni neni spamem de iure. Za druhe jsem doufala, ze nezavisle zpravodajstvi bude delat clovek vzdelany s nejakou kulturni urovni a bude se pokouset o alespon castecnou objektivitu a citovou nezaujatost clanku, proto jsem se neodhlasila hned, bohuzel moje nadeje byla licha. Pan Sinagl u vicero clanku projevil IMHO az temer trestuhodnou neznalost zakladnich faktu problematiky a tento clanek je dokonalym prikladem emocni neutrality. (Porad jsem nevidela a to ze jeden z diskutujicich vystupuje jako idiot neznamena ze ten slusnejsi ma pravdu)

Omlouvam se za preklepy a chybejici carky. Pisi uprostred me "noci" z mobilu.
+1 #7 Guest 2010-11-24 17:46
pro Marný. Sprav si prohlížeč, není v tom problém. A je určitě dobře, že se otom diskutuje. PS- podívejte se na internet kolik sexuálních prasáren tam je, včetně dětí. Kdopak to asi natáčí a fotí? A pro koho?
0 #6 Guest 2010-11-24 17:42
Dobrý den,
zmíněný pořad Kontexty jsem sledovala a souhlasím s tím, že jednání p.Sokola bylo nanejvýš arogantní, nespolečenské a hloupé.Vystupov al jako neprofesionál.D iskuse se skutečně točila kolem práv a léčby lidí se sexuálním deliktem a k tématu ochrany dětí se odborníci příliš nevyjadřovali, nanejvýš podotkli, že je v ČR nedostatečná.
Od pořadu jsem také očakávala, že dojde k dialogu mezi zúčastněnými bez přílišného emotivního zabarvení, s profesionálním a ODBORNÝM přístupem.Nesta lo se.Nikdo z účastníků se nepodíval na problematiku z více stran.Věc posuzoval pouze ze svého hlediska a na základě jen vlastních zkušeností.Z pořadu vyznělo, že na práva obětí a jejich utrpení se ohledy neberou.

Mám zkušenosti s léčbou lidí, kteří se dopustili sexuálního deliktu,nejevil a jsem u nich známky pokory, ani lítosti nad svými obětmi ani činy.

Osobně souhlasím, že registr by měl být k dispozici nejen policii, ale i ostatním občanům ČR, aby se lidé žijící v blízkosti sexuálního delikventa mohli patřičně chránit.Registr ováni by měli být osoby soudně trestané za sexuální delikt.

Tito lidé jsou stigmatizováni svými činy a měli by za ně nést odpovědnost a přijmout důsledky.Stigma by mělo být veřejné vzhledem k závažnosti toho, co způsobili.

Dále samozřejmě souhlasím, že daný registr je zneužitelný nástroj, ostatně jako vše. Nemyslím si ale, že by jediným produktem byl "linč" těchto osob a davová histerie.

S pozdravem B.
-5 #5 Guest 2010-11-23 02:01
Ferda - Trošku mimo!

1) Nic neporušuje, takže Vaše pomluva je prostým kriminálním činem! Nikde jsem se nedočetl, že by se jednalo o nelegální obchodní aktivity. Ale asi tam jste v registru, tak to špatně nesete.
2) Pedofilie je erotická láska k dětem a pedofil je tedy i statisticky nejsilnější skupina lidí, kteří zneužívají děti. Je to všeobecně používané slovo v tomto kontextu i ve světě.
3) Zatím jakýkoliv omyl co se stal, tak to bylo vždy ve státním registru.

Ferdo, podle toho jak napadáte - tak asi budete pedofilní dlužník!
+7 #4 Guest 2010-11-22 23:20
1. Pan Jehlička je gauner a podvodník, který nemá absolutně žádné morální ani legislativní právo vytvářet podobné seznamy. Ostatně i jeho registr dlužníků je jeden velký podvod, tvářící se jako bůhvíjaká oficialita.

2. Problematice pedofilie rozumíte (vy i Jehlička) jako koza petrželi a absolutně nemáte vzdělání na to, abyste posoudili skutečnou nebezpečnost toho kterého člověka. Stejně jako u lidí orientovaných na dospělé jsou lidé normální, kteří si najdou jednoho partnera a neznásilňují lidi na potkání, i pedofilové jsou různí, třeba tací, kterým stačí fotka dítěte v plavkách a v životě by žádnému dítěti neublížili. Ve své lékařské praxi jsem se setkal s mnoha případy a mohu říci, že těch deviantních je absolutní minimum. A divil byste se, kolik pedofilně zaměřených žen spokojeně pracuje jako učitelky v mateřských školkách. A jsou oblíbené, protože se k dětem chovají s nesmírnou láskou a úctou.

3. Nechci si vůbec představit ty problémy, jaké by registr pedofilů přinesl, až by se dostal do rukou davu lačnícího po lynči. Už vidím, jak se někdo dostane do seznamu omylem nebo jak někomu zničí život třeba jen to, že bydlí ve stejném městě a má stejné jméno jako nějaký pedofil z registru.

Dokud mne bude kousek, budu ze všech sil bojovat proti podobným snahám. Podobný registr smí vzniknout pouze pro potřeby policie a s maximální ochranou proti úniku dat. A pokud takový registr vznikne, musí být na hony vzdálený jakýmkoli aktivitám podvodníka Jehličky.
0 #3 Guest 2010-11-22 22:46
Krásně napsáno, tady se vše dělá úplně zvráceně. Nejde ani tak o registr, ale o to, že věci kolem registru jasně poukázala, kde jsou práva dětí, rodičů a pedofilních prasat a jejich ochránců pánů zákonodárců. Hold jsme ráj pro prasata co se rádi ukájejí na dětech a většina národa na to dokáže akorát tak čumět. Takže až bude další dítě nezvětsné, znásilněné - tak si vždy zpomenu na toho, kdo na to poukázal. Jinak je vrchol, když je ještě popotahován policií.
+2 #2 Guest 2010-11-22 18:55
jaký má být ten "určitý záměr"?
...
příspěvek jsem vložil napoprvé, možná je tu ta ochrana proto, aby odradila dementy, ale i tak sem občas nějaký pronikne...:-)

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v levém sloupci zcela dole)