Martin Zvěřina to ve svém článku popsal výstižně. Ukazuje, jak je snadné využít mediálně a morálně nevyspělé společnosti k manipulaci proti jejím zájmům.
Ano, je to výnosný obchod s morálním marketingem. Hospic v Hustopečích vrátil Nadaci Agrofert 300 tisíc korun, ale dřívější dotace už ne, alespoň zatím. Nepočkal až po volbách, ale „just in time“, těsně před volbou presidenta. Tím se sám usvědčil z účelového jednání. Vzápětí od rozhořčených lidí vybral mnohonásobně více, kteří netušili a netuší, jak jsou zneužíváni. Že mají plné morální právo peníze požadovat vrátit, je ani nenapadne.
Hospic v Hustopečích tak použil sám, resp. stal se obětí marketingu, kterou kritizuje!
Ukázka, jak snadno se z lidí, ovládaných emocemi dají získávat peníze. Chovají se jako ovladatelné „stádo“. Stačí oslovit jejich emoce, pudy, nenávist a poslušně vykonají, co je od nich očekáváno aniž v nejmenším tuší. Zdravý, selský rozum tak nemohou použít. Dost možná si to ani vedení hospice neuvědomilo, jsa také obětí účelového marketingu - pokud ovšem nebylo přímo osloveno představitelem mediálního, zájmového marketingu těch, kteří ho potřebují. To nelze vůbec vyloučit. Platíme za mediální nevzdělanost, selhávající vzdělání a výchovu. JŠ
Read more...