Jan Šinágl angažovaný občan, nezávislý publicista

   

Strojový překlad

Nejnovější komentáře

  • 18.04.2024 10:42
    Soukromý vlastník zcizil veškerý svůj majetek. Justice je bez ...

    Read more...

     
  • 18.04.2024 08:11
    Včera mi jeden pán v Praze, sledující mé zpravodajství ...

    Read more...

     
  • 17.04.2024 19:23
    Zdravím Vás pane Šinágle, něco se děje. Ministr Blažek podal ...

    Read more...

     
  • 16.04.2024 07:59
    Vážený pane Šinágle, ještě jednou Vám chci poděkovat za půjčku.

    Read more...

     
  • 13.04.2024 09:48
    Není podstatné kolik lidí sleduje informace, ale kdo a jak ...

    Read more...

     
  • 13.04.2024 07:45
    Vondráčková s Michalem se na soudy obracejí často, vedou ...

    Read more...


Portál sinagl.cz byl vybrán do projektu WebArchiv

logo2
Ctění čtenáři, rádi bychom vám oznámili, že váš oblíbený portál byl vyhodnocen jako kvalitní zdroj informací a stránky byly zařazeny Národní knihovnou ČR do archivu webových stránek v rámci projektu WebArchiv.

Citát dne

Karel Havlíček Borovský
26. června r. 1850

KOMUNISMUS znamená v pravém a úplném smyslu bludné učení, že nikdo nemá míti žádné jmění, nýbrž, aby všechno bylo společné, a každý dostával jenom část zaslouženou a potřebnou k jeho výživě. Bez všelikých důkazů a výkladů vidí tedy hned na první pohled každý, že takové učení jest nanejvýš bláznovské, a že se mohlo jen vyrojiti z hlav několika pomatených lidí, kteří by vždy z člověka chtěli učiniti něco buď lepšího neb horšího, ale vždy něco jiného než je člověk.

 


SVOBODA  NENÍ  ZADARMO

„Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.“

Díky za dosavadní finanční podporu mé činnosti.

Po založení SODALES SOLONIS o.s., uvítáme podporu na číslo konta:
Raiffeisen Bank - 68689/5500
IBAN CZ 6555 0000000000000 68689
SWIFT: RZBCCZPP
Jan Šinágl,
předseda SODALES SOLONIS o.s.

Login Form

MuslimkyAgresivní islám útočí už i v Čechách - Budeme tak dlouho ustupovat, až nebude cesty zpět? - Neislámské vládyNormalni Muslim je nutno upřímně nenávidět, píší muslimové v knize vydané v Česku - Co všechno uráží muslimy - Čekáme na podříznutí jako hloupé ovce - Politické hnutí převlečené za náboženství!

… „Ke zprávě veřejné ochránkyně se nesmím nijak vyjadřovat, protože je to v ní takto výslovně uvedeno. Domnívám se však, že jsem nepochybila,“ konstatovala ředitelka školy a od té doby už se vyjadřuje pouze prostřednictvím právního zástupce, renomovaného advokáta Oldřicha Choděry. „S názorem Anny Šabatové zásadně nesouhlasím. Na rozdíl od Francie nebo od Belgie, které nošení islámských oděvů zakázaly, je naše republika natolik tolerantní, že na veřejnosti dovoluje islámské oděvy nosit. Demokracie a tolerance přitom předpokládá, že já budu respektovat práva ostatních, ale i oni budou respektovat právo moje. Chce-li někdo navštěvovat naše školy, musí respektovat pravidla, která pro školy platí. Pokud to někomu činí nepřekonatelné obtíže, nebo z nějakých důvodů nechce nebo nemůže, potom nechť se do školy nehlásí,“ uvedl Choděra ve svém oficiálním vyjádření. …

Válka o muslimský hidžáb: Agresivní islám útočí už i v Čechách. Budeme tak dlouho ustupovat, až nebude cesty zpět?

… Náboženská agresivita jako zástupný problém

Na počátku sporu ředitelku školy jistě ani nenapadlo, co všechno se z problému se dvěma studentkami vyvine. „Prvopočátek tohoto případu ale vůbec se šátky nesouvisel,“ řekla Lidovým novinám ředitelka Kohoutová. Dodala, že zpočátku ani netušila, že jsou dívky muslimského vyznání, protože k ní do ředitelny přišly bez pokrývek hlavy. Podle školského zákona měly doložit doklad o pobytu na území České republiky. Zatímco jedna tak učinila, druhá, která si poté stěžovala u ombudsmana, nikoli a nestalo se tak ani v den zahájení školního roku. „Žádný doklad o pobytu ani průkaz azylanta u sebe neměla,“ vysvětlila ředitelka v rozhovoru. Později prý přišla řeč na to, že budou muset ošetřovat pacienty v nemocnici, kde jsou samozřejmě hospitalizováni i muži, i že budou muset nosit uniformu. „Ptala jsem se, zda jim to nebude vadit. Bylo mi řečeno, že to není žádný problém,“ říká ředitelka školy. Dalším tématem rozhovoru pak byla tělesná výchova, které se jedna z dívek zúčastnila pouze jednou. „Jde o bezpečnost žáků. A to nejen při tělesné výchově, ale i u odborného vzdělávání. Šátek může být riziko v chemických laboratořích. Za ochranu a bezpečnost žáků ve škole zodpovídáme,“ připomněla. Že by spor mohl vygradovat v konflikt, v němž se bude studentka domáhat svých náboženských práv, ji v tu chvíli určitě ani nenapadlo.

Ombudsmanka se ohání diskriminací

Výbušnou kauzu veřejná obhájkyně práv Anna Šabatová potichoučku analyzovala během letních prázdnin a dospěla k závěru, že škola studentku ze Somálska nepřímo diskriminovala, „neboť jí na základě neutrálně formulovaného školního řádu zakázala nosit muslimský šátek, který je projevem jejího náboženského přesvědčení navenek“, uvádí se v interním materiálu, který se médiím podařilo získat. Škola tak podle ní nerespektovala Listinu základních práv a svobod a její názor sdílí i někdejší ministr školství Eduard Zeman, který se má v těchto dnech ujmout funkce školského ombudsmana. „Je-li ten šátek vyjádřením určité víry a jsme ve státě, kde je ta víra tolerována, pak je to diskriminace,“ uvedl v pořadu Dvacet minut Radiožurnálu.

„Ke zprávě veřejné ochránkyně se nesmím nijak vyjadřovat, protože je to v ní takto výslovně uvedeno. Domnívám se však, že jsem nepochybila,“ konstatovala ředitelka školy a od té doby už se vyjadřuje pouze prostřednictvím právního zástupce, renomovaného advokáta Oldřicha Choděry. „S názorem Anny Šabatové zásadně nesouhlasím. Na rozdíl od Francie nebo od Belgie, které nošení islámských oděvů zakázaly, je naše republika natolik tolerantní, že na veřejnosti dovoluje islámské oděvy nosit. Demokracie a tolerance přitom předpokládá, že já budu respektovat práva ostatních, ale i oni budou respektovat právo moje. Chce-li někdo navštěvovat naše školy, musí respektovat pravidla, která pro školy platí. Pokud to někomu činí nepřekonatelné obtíže, nebo z nějakých důvodů nechce nebo nemůže, potom nechť se do školy nehlásí,“ uvedl Choděra ve svém oficiálním vyjádření.

Nyní tedy přichází na pořad dne další žhavé téma – muslimské zvyky. Tím žhavější, čím víc se na nás valí z muslimského světa zpráv o násilí, agresivitě a vymáhání pravidel, která jsou v muslimském světě zvykem. I muslimové se leckdy snaží prosadit svá práva agresivitou. Jak jinak nazvat stížnost muslimské studentky, která zřejmě převrátila problém dodržování bezpečnostních opatření při výuce ve škole a nejspíš i absenci vlastního povolení k pobytu v České republice v otázku dodržování lidských práv. „Nikdo přece nikoho nenutí, aby do našich škol chodil. Muslimské studentky nemohou však požadovat, abychom se podřídili jejich přáním. Přistoupíme-li na požadavky muslimských studentek, hrozí nebezpečí, že za několik let budou požadovat, aby muslimské šátky nosily i ostatní studentky, aby neurážely jejich náboženské smýšlení,“ varuje advokát Oldřich chuděra …

* * *

Neislámské vlády je nutno upřímně nenávidět, píší muslimové v knize vydané v Česku

… Muslimská obec ve spolupráci s Islámskou nadací v Praze například vydala knihu pod názvem „Základy tauhídu - Islámský koncept Boha“. Autorem této knihy je Bilal Philips, kanadsko-jamajský konvertita k islámu, který byl v Německu, Anglii, Austrálii a Keni uznán z šíření islámského extremismu, pročež mu byl do těchto zemí zakázán vstup. Taktéž sebevražedný atentátník, který měl v roce 2010 na svědomí útok ve švédském Stockholmu, navštěvoval mešitu propagující videopřednášku Bilala Philipse, v níž ospravedlňoval sebevražedné atentáty jako legitimní součást džihádu.

Mezi další kontroverzní názory Philipse patří tvrzení, že podle islámského práva šaría není znásilněním, jestliže manžel vykoná sex s manželkou za pomoci fyzického násilí. Podle médií také poskytly Americké úřady australským úřadům informace o zapojení Philipse do kruhů blízkých skupině, jež provedla v roce 1993 první teroristický útok na Světové obchodní centrum. To byl i jeden z důvodů proč Philipsovi Austrálie nedovolila účast na výroční konferenci australských muslimů. …

* * *

Co všechno uráží muslimy

Urážet muslimy bychom určitě neměli, chceme-li s nimi vyjít v dobrém, což je bezpochyby v našem zájmu. Jenže ono se ukazuje, že neurazit muslimy je velmi obtížné, muslimové se urážejí snadno, muslimové se urážejí v jednom kuse...

Islám přináší krutosti, vraždění i znásilňování a pohltí Evropu. Čekáme na podříznutí jako hloupé ovce

* * *

Politické hnutí převlečené za náboženství

… Stát a společnost musí fungovat na principu občanském, a víra je cosi ve zcela jiné kategorii.

… Protože jsme tady v Evropě měli už plné zuby náboženských válek, respektive válek, v nichž se náboženství stalo efektivně zneužitou záminkou, došli jsme k obrovské náboženské toleranci. Naše duchovno je velice intimní, individuální a nemáme potřebu ho hlasitě předvádět. Tedy až na výjimky. A slovo víra pro nás má velice duchovní a křehký význam. Je to něco, co si zaslouží velkou úctu, do čeho nikdo nemá právo krafat a na co má každý právo. A tady je kámen úrazu. Jakmile se někdo zaštítí pojmem víra, vytváří si obrannou hradbu, která je pro nás nepřekročitelná a neodvážíme se jeho právo na víru zpochybňovat. My tušíme, že právo každého končí tam, kde začínají práva druhých lidí. Věci jako listinu práv a svobod považujeme za nepřekročitelné a pro nás srozumitelné. Pro svět islámu je to ale úplně jinak. Listina práv a svobod je zajímá jen potud, dokud je možné argumentovat, že mají právo na svou víru a provádění svých náboženských rituálů. Ani ve snu je nenapadne uvažovat nad tím, že většina z nich je v přímém rozporu s touto listinou nebo, že tam, kde se dostanou k politické moci, Listinu práv a svobod zahazují do koše mezi svými prvními politickými opatřeními.

… Naše pojetí víry je vlastní právě jen nám. A je zcela vzdálené světu současného islámu. Svět dnešního islámu je myšlenkově někde tam, kde Evropa byla před papežským schizmatem a husitskými válkami, o reformaci ani nemluvě. Islamista řekne víra, ale myslí politický systém. A nevnímá, že by mezi tím mohl být rozdíl. Pokud my říkáme, že v Evropě má každý právo na svou víru, on v tom slyší, že má právo na to prosadit tu svůj politický systém, své zákonodárství, svou civilizací nahradit tu naši. Protože tu nechápe. Pro něj je čímsi absurdním a neúplným, jako by byla pro fanatického křesťana ve středověku.

…I slamistům nejde o svobodu víry, nejde jim o disputace o podobě víry, nejde jim o Boha nebo vztah k Bohu, nechtějí lidem pomoci v hledání duchovních cest - jde jim o politickou moc a nekompromisní likvidaci odpůrců této (teokratické) politické moci.

… Zatímco dnešní křesťanství je záležitostí čistě duchovní, dnešní islám (stejně jako středověké křesťanství) jsou záležitostmi kompletně politickými. A je věc našeho naprostého nepochopení tohoto civilizačního rozdílu, pokud k islámu přistupujeme jako k jakémukoli jinému náboženství. Islám je politická ideologie. A to ideologie velice ostře vymezená, ideologie s absolutním mesianistickým komplexem (cítí se nejen oprávněna, ale přímo povinna se replikovat a šířit) - a tedy spravedlivě odklízet všechno, co teokracii stojí v cestě. Islám je politická ideologie stejně dravá a nesnášenlivá jako komunismus, fašismus nebo nacismus.

… Jenže je oblečená do kabátu "náboženství". To jí v našem světě dává nejlepší obranné mimikry. Bojovat proti fašismu, to je správné. Bojovat proti "náboženství" je xenofobní. Vždyť ho přece vyznávají i slušní lidé. Ano. Většina muslimů jsou slušní lidé. Mezi komunisty nebo fašisty také byla spousta chytrých a slušných lidí, kteří se jen nechali stáhnout davem. Nic to nemění na tom, že komunismus nebo fašismus byly a jsou nesnášenlivé politické ideologie neslučitelné s naší civilizací a systémem hodnot, který vyznáváme.

A na islámu není nejstrašnější, že ho prosazují militantní bojůvky, které svým odpůrcům uřezávají hlavy a vystavují to na youtube, protože ti nepředstavují většinu muslimů a ani za většinu muslimů nemluví. Na islámu je nejhroznější systém hodnot, které jsou jeho implicitní součástí. Od islámu nás nedělí víra. Od světa islámu nás dělí pět staletí vývoje.

* * *

Jan Šinágl, 9.9.2014

Petice podporující zákaz projektu ,,Muslimové očima školáka“ na českých školách!

Petice na podporu ředitelky SZŠ v Praze dr. Ivanky Kohoutové

Ombudsmanka Anna Šabatová by uspěla jistě i ve Švédsku!

Toto video nikde jinde neuvidíte!

Nepříjemná zkušenost s islámem

Opatrně s antidiskriminací paní Šabatová

Proč se bát šátku-aneb Frantíci se taky dříve smáli

 

 

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.38 (8 Votes)
Share

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v levém sloupci zcela dole)