Jan Šinágl angažovaný občan, nezávislý publicista

   

Strojový překlad

Kalendář událostí

čt dub 11 @08:30 -
OS Kolín - II. kolo: Šinágl a spol. obžalován
čt dub 18 @17:30 -
Praha Americké Centrum: ETIKA UMĚLÉ INTELIGENCE
st dub 24 @08:30 - 11:00PM
Zlín - konference: Baťův odkaz světu
čt dub 25 @09:00 - 01:30PM
Zlín - konference: Baťův odkaz světu

Nejnovější komentáře

  • 28.03.2024 15:57
    Číslo 13 ‧ 28. března ‧ 2024 Týdeník Echo AD Rodina, nebo ...

    Read more...

     
  • 27.03.2024 18:58
    ČR dostane z EU 73 miliard Kč na investice do dopravy či ...

    Read more...

     
  • 27.03.2024 18:44
    „Lockdowny mají závažnější důsledky než samotný covid“ Z ...

    Read more...

     
  • 27.03.2024 08:59
    Mezinárodní ratingová agentura Moody's dnes zhoršila ...

    Read more...

     
  • 27.03.2024 07:26
    Vážení přátelé zahrádkáři a sympatizanti ZO ČZS Pod Majerovic ...

    Read more...

     
  • 25.03.2024 17:28
    Universal supranational citizen Why does today's Europe face ...

    Read more...


Portál sinagl.cz byl vybrán do projektu WebArchiv

logo2
Ctění čtenáři, rádi bychom vám oznámili, že váš oblíbený portál byl vyhodnocen jako kvalitní zdroj informací a stránky byly zařazeny Národní knihovnou ČR do archivu webových stránek v rámci projektu WebArchiv.

Citát dne

Karel Havlíček Borovský
26. června r. 1850

KOMUNISMUS znamená v pravém a úplném smyslu bludné učení, že nikdo nemá míti žádné jmění, nýbrž, aby všechno bylo společné, a každý dostával jenom část zaslouženou a potřebnou k jeho výživě. Bez všelikých důkazů a výkladů vidí tedy hned na první pohled každý, že takové učení jest nanejvýš bláznovské, a že se mohlo jen vyrojiti z hlav několika pomatených lidí, kteří by vždy z člověka chtěli učiniti něco buď lepšího neb horšího, ale vždy něco jiného než je člověk.

 


SVOBODA  NENÍ  ZADARMO

„Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.“

Díky za dosavadní finanční podporu mé činnosti.

Po založení SODALES SOLONIS o.s., uvítáme podporu na číslo konta:
Raiffeisen Bank - 68689/5500
IBAN CZ 6555 0000000000000 68689
SWIFT: RZBCCZPP
Jan Šinágl,
předseda SODALES SOLONIS o.s.

Login Form

Altner TK Manes 1 160610Vážení dnešního dne jsem doručil podatelně NSZ v Brně přiložené trestní oznámení.  Současně jsem alespoň některé z poslanců sněmovny před zítřejším hlasováním upozornil, že pokud nepodpoří vznik vyšetřovací komise, kterou by sněmovna pověřila vyšetřit odpovědnost státního zástupce Ištvána s odkladem hlasování o rozpuštění do vyšetření podle přiloženého trestního oznámení, budou asi poslední politickou garniturou, která aniž by si toho byla vědoma, uplatní právo veta na ochranu práva na svobodu a lidskou důstojnost generací příštích. Zdeněk Altner 

-------- Původní zpráva --------

Předmět:

trestní oznámení

Datum:

Mon, 19 Aug 2013 19:38:42 +0200 (CEST)

Od:

Zdeněk Altner <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.;

Komu:

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

JUDr. Zdeněk Altner advokát

Nad Olšinami 2445/ 27, 100 00 Praha 10, ČR, zapsaný u ČAK pod ev.č. 5648 ke stížnosti Jiřího Paroubka za ČSSD pro, na státní moci nezávislý výkon advokacie, v souběhu s vraždou svého právního zástupce ve sporech s ČSSD, advokáta a bývalého ústavního soudce JUDr.Ernesta Valka, nepravomocně vyškrtnutý ze seznamu advokátů ČAK, Kominárska 2,4, 839 04 Bratislava 32, SR, zapsaný u SAK pod ev.č. 0766 před vraždou, v rámci „solidarity“ Smeru R.Fica s ČSSD J.Paroubka pro, na státní moci nezávislý výkon advokacie vyškrtnutý ze seznamu advokátů SAK

 

 

                                                                                              Nejvyšší státní zástupce České republiky

                                                                                              JUDr.Pavel Zeman

                                                                                              Jezuitská 4

                                                                                              660 55 Brno

 

                                                                                              V Curychu dne 19.8.2013

 

Oznámení podezření na spáchání trestného činu vlastizrady státním zástupcem Ivo Ištvánem zneužitím pravomoci orgánu činného v trestním řízení k rozvracení ústavního zřízení České republiky v zájmu cizí ruské moci.

 

Pane JUDr.Zemane,

 

funkcí Nejvyššího státního zástupce České republiky jste byl pověřen po stáži v justičních orgánech EU. Stáží v justičních orgánech EU jste byl pověřen v rámci opatření k plnění závazku Ćeské republiky založeného Smlouvou o fungování EU v článku č. 67 k vytváření prostoru svobody, bezpečnosti a práva na území České republiky v rámci území EU. Zdvořile přepodkládám, že jak je Vaší ústavní povinností je Vám známo, že :

 

K ústavně právnímu režimu České republiky obecně.

1. Čl.1, odst.2/ Ústavy zavazuje Českou republiku dodržovat základní pricipy mezinárodního tak zvaného obyčejového práva, z nichž prvým je princip Pacta sunt servanda, „poctivé dodržování smluv“, tedy i závazků z čl.67 SFEU Českou republikou.

2. Osvědčené principy právního státu, kterými se podle Preambule Ústavy musí řídit Česká republika, nejsou ničím jiným, než další přirozenoprávní základní principy římského práva, na kterých je postavena evropská právní kultura a mezinárodní právo obecně.

3. Na rozdíl od právníků vystudovaných v České republice pod kuratelou pedagogů s     pozadím zločinecké StB, či nyní již většinou jejich odchovanců, jste musel za stáže v     orgánech EU si i tyto další přirozenoprávní základní principy římského práva osvojit.

4. Mezi prvými z těchto dalších přirozenoprávních principů římského práva je princip „z     bezpráví právo nevznikne“, a princip „kde neplatí právo, neplatí nic“.

5. Za Starého Říma bylo území, kde neplatilo právo na mapách označováno „Hic sunt     leones“ jako varování, že na nich nežijí ani tak lvi, jako barbaři schopní všeho.

6. Od doby, kdy zákon byl hlavním nástrojem nacistického a komunistického bezpráví to potvrzuje i zkušenost mezinárodního společenství o tom, že zákon nejen není právo, ale je zločinem všude tam, kde zákon základním přirozenoprávním principům římského práva odporuje,

7. Čl.10 Ústavy takovou hrozbu výslovně předvídá, když ukládá použít mezinárodní smlouvu všude tam, kde zákon stanoví něco jiného, než mezinárodní smlouva.

K protiústavnímu pohrdání zásadou Nullum crimen sine lege orgány činnými v trestním řízení v České republice :

8. Základním přirozenoprávním principem římského práva na ochranu svobody a lidské důstojnosti každého je další z mezinárodně obecně závazných obyčejových norem (jak se pod č.1 zmiňuje), respekt k lidským právům a základním svobodám. Ten se promítá především do zásady zaručené všemi mezinárodními úmluvami na ochranu základních lidských práv Nullum crimen sine lege, „není zločinu bez zákona“.

9. Zásada Nullum crimen sine lege se promítá do mezinárodního práva počínaje Paktem OSN o lidských právech, přes Evropskou úmluvu o lidských právech, Listinu základních práv EU, Římský statut Mezinárodního trestního soudu (č.84/2009 Sb.zák. v čl.22), až po čl.8 odst.2 Listiny základních práv a svobod v ústavním pořádku České republiky (viz čl.3 Ústavy).

10. Čl.2 odst.3 Ústavy ukládá každému veřejnému činiteli České republiky pověřenému výkonem státní moci sloužit občanům tak, že smí uplatňovat svojí pravomoc jen v případech, v mezích a způsoby, které stanoví zákon.

11. Ústavní povinnost ze závazku každého veřejného činitele České republiky z čl.2 odst.3 Ústavy uplatňovat svojí pravomoc jen v případech, v mezích a způsoby, které stanoví zákon, není v rámci mezinárodně obecně závazné obyčejové normy (jak pod č.1 a pod č.8 zmíněno), respektu k lidským právům a základním svobodám, nikým jiným v Evropě tak hromadně a systematicky porušována, jako orgány činnými v trestním řízení České republiky porušováním závazku z mezinárodního práva dodržovat zásadu Nullum crimen sine lege.

K beztrestnosti protiústavním pohrdáním závazkem respektu k lidským právům a základním svobodám orgány činnými v trestním řízení v České republice :

12. Orgány činné v trestním řízení mlčí, přestože média vnucují veřejnosti představu, že na rozdíl od ostatního civilizovaného světa neplatí v České republice další přirozenoprávní zásada římského práva zavazující soud, „v pochybnostech ve prospěch obviněného“. Veřejnosti se tvrdí, že nikoli zákon, ale soud může v České republice stanovit, které jednání je trestné.  

13. Každý právník musí vědět, že zákon je projevem vůle zákonodárce, a nikoliv projevem vůle soudu, který vůli zákonodárce nemá, a v kontinentálním právním systému ani mít nemůže.

14. Každý právník musí vědět, že ústavně konformní extenzivní výklad zákona soudem (a jen v případě zákona, a pouze soud má pravomoc použít extenzivní výklad zákona při aplikaci práva) je přípustný pouze v případě, že soud své rozhodnutí řádně, tedy určitě způsobem nepřipouštějícím pochybnost o obsahu projevu vůle soudu, zcela srozumitelně odůvodní tak, že při použití zákona se soud řídil interpretačními pravidly ústavního pořádku České republiky, jak v samotné Ústavě (především v čl. 9 a v čl.10 a násl.), tak v čl.1 až 4 Listiny základních práv a svobod stanoveno, aniž by se soud vystavil podezření, že extenzivním výkladem zákona při svém rozhodnutí soud meze závazných ústavních principů stanovené interpretačními pravidly ústavního pořádku překročil.

15. Každý právník musí vědět, že pokud soud poruší povinnost ústavně konformního použití zákona překročením mezí stanovených interpretačními pravidly ústavního pořádku České republiky, měl by být soudce nikoliv jen kárně, ale trestně odpovědný za rozvracení ústavního zřízení porušením ústavní povinnosti soudem ze soudcovského slibu předložit věc podle čl. 95 odst.2 Ústavy Ústavnímu soudu pro rozpor zákona s ústavním pořádkem České republiky.

K rozvracení ústavního zřízení České republiky „extezivními výklady Ústavy“ :

16. Interpretační pravidla ústavního pořádku České republiky, především v čl.9 Ústavy stanoví, že tak zvaný „extenzivní výklad Ústavy“ není ústavně přípustný, a „extenzivní výklad Ústavy“ není proto ničím jiným, než pohrdáním Ústavou pod trestní odpovědností za rozvracení ústavního zřízení.

17. Nesmí-li meze interpretačních pravidel ústavního pořádku České republiky pod trestní odpovědností z rozvracení ústavního zřízení překročit ani soud při použití zákona soudem v rámci soudní pravomoci, musí být „extenzivní výklad Ústavy“ pro každého jiného, včetně státních zástupců, tím spíše trestný.

18. I v případě neznalosti ústavního pořádku tím či oním veřejným činitelem platí, že neomlouvá-li neznalost zákona občana, musí být v rámci odpovědnosti za svěřenou pravomoc k výkonu státní moci pro veřejného činitele neznalost ústavního pořádku stojícího nad zákonem trestná.

19. Pro úplnost se podotýká, že každý veřejný činitel musí vědět, že žádný právní stát nemůže přijmout závazky z mezinárodního práva, dokud překážky k jejich plnění ve svém vnitrostátním právu odstraní.

K fenoménu tajně státem organizovaného zločinu mučení systematickým a rozsáhlým zneužíváním státní moci k nelidsky krutému ponižujícímu zacházení :

20. Mezinárodní společenství vzalo na vědomí, že mučení zneužíváním státní moci k nelidsky krutému ponižujícímu zacházení pro uplatňování základních práv a svobod způsobuje člověku natolik silnou trýzeň psychickými útrapami, že Úmluvou OSN proti mučení (pod č.143/88 Sb.zák.) stanovilo za mučení zneužíváním státní moci k nelidsky krutému ponižujícímu zacházení stejnou trestní odpovědnost jako za fyzické mučení.

21. Spolu s právem na ochranu života je právo na ochranu svobody a lidské důstojnosti základním právem každého člověka.

22. Ve svých televizních vystoupeních přesvědčoval státní zástupce Ivo Ištván veřejnost, že jeho postup, kterým řídil 400 ozbrojených příslušníků policie v noci ze dne 12.6. na 13 6.2013 při přepadu Úřadu vlády je zcela standardní, a odpovídá zavedené praxi státních zastupitelství České republiky při výkonu jejich pravomoci vůči občanům České republiky.

23. Televizní vystoupení státního zástupce Ivo Ištvána před veřejností jsou tak důkazem, že orgány činné v trestním řízení v České republice natolik systematicky, dlouhodobě a rozsáhle beztrestně porušují Úmluvu OSN proti mučení proti občanům České republiky, že žijí v přesvědčení, že mučení zneužíváním státní moci k nelidsky krutému ponižujícímu zacházení mohou beztrestně podrobit i ústavní činitele České republiky.

K právním skutečnostem, které legitimitu „zásahu“ státního zástupce Ivo Ištvána na úřadu vlády vylučují :

24. Není ustanovení, které by výslovně zakládalo pravomoc orgánů činných v trestním řízení zasahovat do pravomoci ústavních činitelů jinak, než stanoví Ústava v čl.27 Ústavy.

25. Nesmí-li orgán činný v trestním řízení zasahovat podle čl.2 odst.3 Ústavy proti komukoliv jinak, než v případech, v mezích a způsobem, který stanoví zákon je vyloučeno, aby pod záminkou podezření z obecné kriminality zasahovalo státní zastupitelství proti jakémukoliv veřejnému činiteli Úřadu vlády, bez souhlasu premiéra jako nejvyššího ústavního představitele výkonné moci, kterému jsou jako součást moci výkonné navíc podřízena i státní zastupitelství (viz čl.80 Ústavy).

26. Je nepředstavitelné, a to dokonce i v České republice, že by kterýkoliv státní zástupce si dovolil s ozbrojenou policií přepadnout kterýkoliv soud, a bez souhlasu či dokonce proti vůli předsedy soudu, zatýkal kohokoliv z jemu podřízených veřejných činitelů soudu, i když by se nejednalo o veřejného činitele chráněného soudcovskou imunitou.

27. Pro úplnost se opakuje, že každý veřejný činitel musí vědět, že čl.10 Ústavy ho zavazuje použít mezinárodní smlouvu všude tam, kde zákon stanoví něco jiného, než mezinárodní smlouva.

28. Každý veřejný činitel musí vědět, že mezinárodní Trestněprávní úmluva proti korupci č.72/2002 Sb.mez.smluv vymezuje trestný čin úplatkářství veřejného činitele jednáním, kterým při výkonu své funkce poskytne veřejný činitel komukoliv nepatřičnou výhodu.

29. Ústavní zvyklosti v případě exposlanců sněmovny nepatřičnost výhody přijetím funkce v orgánech společností s účastí státu za to, že nesvrhli vládu svojí koalice vylučují. Stanoví-li zákon něco jiného, není třeba se tím podle čl.10 Ústavy zabývat.

30. Navíc trestní postih kohokoliv z poslanců sněmovny za to, že nesvrhl vládu koalice, pro kterou mu voliči dali svůj volební hlas, je formou natolik ryzí protiústavní politické perzekuce, že jí těžko označit jinak, než přímo perverzní nestydatost zneužití státní moci k politické protiústavní perzekuci ústavních činitelů koalice v bohorovném přesvědčení beztrestnosti zneužití svěřené pravomoci orgánem činným v trestním řízení.

31. K trestnímu stíhání Jany Nagyové a spol. uvádím, že státní zástupce Ištván nebyl podle dostupných informací dostatečně prověřen k informacím na obranu bezpečnosti státu, které jsou pouze v pravomoci orgánů Ministerstva obrany.

32. Bez těchto informací nesměl státní zástupce Ištván činit ve své pravomoci jakékoliv právní závěry k výkonu své pravomoci, aniž by ohrozil bezpečnost státu.

33. Zneužití svěřené pravomoci státním zástupcem Ivo Ištvánem k politické perzekuci mučením zneužitím státní moci k nelidsky krutému ponižujícímu zacházení nasvědčuje skutečnost, že zřejmě úmyslně státní zástupce Ištván porušil svojí povinnost zkoumat v případě Jany Nagyové, zda nejsou dány skutečnosti vylučující trestní odpovědnost v rámci nutné obrany zájmu chráněného trestním zákonem na obraně bezpečnosti státu.

34. Z titulu své funkce na Úřadu vlády měla Jana Nagyová pravomoc, v případě podezření na ohrožení bezpečnosti státu, uložit BIS kohokoliv sledovat. Namísto toho zmocnila Jana Nagyová orgány vojenských tajných služeb. Není známo, že by státní zástupce Itván prověřoval, zda Jana Nagyová tak učinila z důvodu podezření na hrozbu ohrožení bezpečnosti obrany státu zneužitím důvěry premiera v BIS, když k takovým informacím přístup ani mít neměl.

35. Podezření na hrozbu ohrožení bezpečnosti státu zneužitím důvěry premiera v BIS je na místě o to více, že se tak stalo v souběhu se státní návštěvou premiera v Rusku. V souvislostí s návštěvou bylo zveřejněno, že premier Nečas odmítl s Putinem jednat o prosazení ruského zájmu na dostavbu Temelína subjekty ovládanými ruskými tajnými službami.

36. Pokud byly v době svržení koaliční vlády veřejnosti prezentovány údajné „souvislosti“ se zadržením větších částek peněz a drahých kovů, stupeň informovanosti veřejnosti státním zastupitelstvím o těchto „souvislostech“ do této doby jen potvrzuje podezření, že tyto informace byly veřejnosti předkládány úmyslně se záměrem veřejnost dezorientovat porušením jejího ústavně zaručeného práva na pravdivé informace, k zastření odpovědnosti za zneužití pravomoci státního zastupitelství k politické perzekuci koalice svržením koaliční vlády.  

Oznámení podezření na trestný čin vlastizrady zneužitím pravomoci v zájmu cizí ruské moci :

37. Ani soudu netřeba dokazovat skutečnosti obecně známé. Odvolávám se proto na skutečnosti označené pod body č. 1 až č.35 jako veřejně známé, a zdvořile Vás žádám, abyste nikoliv jen podle příslušných ustanovení trestního zákona, a podle ústavního pořádku České republiky, ale v souladu se závazky České republiky vůči mezinárodnímu společenství nejen z čl 67 SFEU, ale i i z čl.7, z čl. 17 Římského statutu Mezinárodního trestního soudu (č.84/2009 Sb.mez smluv) konal, jak Vám ukládá odpovědnost v rámci svěřené pravomoci Nejvyššího státního zástupce České republiky.

 

JUDr.Zdeněk Altner    

advokát

i když vyškrtnutý a ožebračený, přesto dosud nezávislý

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.33 (12 Votes)
Share

Komentáře   

-7 #3 Cechaj 2013-08-23 08:31
Cechaj bude furt cechaj. Vetsina lidi je proslovanskej povl. Se vsemi negativnimi vlastnostmi, ktere slovanstvi prinasi : lenost, neporadek, byrokracie, udavacstvi, nenavist, zavist.
-4 #2 Vysvetleni #1 2013-08-20 16:03
A kteryho Zemana,pani Mullerova?"otaz al se Svejk.Ale milostpane,pana prezidenta Milose Zemana,toho od Kolina,toho stale namazanyho ,toho s tou virozou.....
-5 #1 Vitezslav Haramule 2013-08-20 15:43
A za vsim hledejte rusofila Zemana. Mourenin Istvan udelal sluzbu,mourenin Istvan muze jit treba i do?..(vulgarni slovo)

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v levém sloupci zcela dole)