Aktualizováno 27.8.2022: Zdravotní sestry, které opustily zdravotnický systém a zaměřily se na včasnou léčbu, popisují „brutální“ protokoly léčby covidu-19 - Zastavte posilovací dávky proti covidu, vyzývá japonský kardiochirurg - Biologické zbraně ve formě vakcín
***
„Myslím, že ze všech lidí, se kterými se zachází nejhůře, jsou to právě děti.“
„Vidím, že existuje potenciální ublížení, které by mohlo vzniknout v důsledku toho, že si dítě nechá dát vakcínu. Rozhodně nemáme tušení, jaká jsou dlouhodobá data o bezpečnosti (vakcín), a proto stojí za to bít na poplach.“
Fairclough nedávno napsal knihu „Rewilding Childhood“ (volně přeloženo Vraťme děti do přírody), v níž využil zkušenosti s lockdowny a vyzval rodiče, aby se připojili „ke vzpouře: osvobozující, transformativní, radostné vzpouře, která prokazatelně podporuje sebedůvěru a odolnost dětí.“
Přizpůsobiví jedinci
Fairclough učí, že je důležité, aby děti „nereagovaly jen na pokyny“. „O to mi u dětí jde. Je to tak, že děti je nejen snadné inspirovat jasně inspirativními věcmi, ale ony samy je posunují na další úroveň, takže jsou přirozeně zvídavé,“ vysvětluje pedagog.
„Existuje důvod, proč všechny tyto vlastnosti svět dospělých otupuje a tak trochu bagatelizuje, a to proto, že pokud máte děti, které se ptají, mají fantazii, riskují a nevadí jim neznámé… pak se z nich stanou dospělí se stejnými vlastnostmi. A to je pro vlády nebezpečné, protože pak lidé začnou klást otázky těm, kteří jsou u moci,“ dodává Fairclough.
„Opravdu se často bojím o své místo. Vždyť si nemůžu dovolit přijít o práci a o dům,“ říká Fairclough, který je otcem čtyř dětí, a pokračuje: „Nemám však na výběr. Zvláště proto, že jsem jediný hlas ve školství, o kterém vím.“
„Myslím, že děti už mají vše, co potřebují. Jsou odolné, umí riskovat, jsou hluboce vděčné za to, co mají. Jsou spokojené s neznámem,“ míní ředitel.
„A právě to činí dospělé nešťastnými, protože mají tendenci přestat být emotivní, přestat být hraví, přestat riskovat, začnou se bát neznámého, začnou mít méně vděčnosti a začnou se učit nevidět ve věcech kouzlo a pak tuto moc odevzdají jiným lidem, včetně státu, což se stalo v posledních letech,“ líčí Fairclough.
Read more...