Jan Šinágl angažovaný občan, nezávislý publicista

   

Strojový překlad

Nejnovější komentáře

  • 28.04.2024 14:51
    Dnes v OVM proběhla debata poslankyň Malé (Hnutí ANO) a ...

    Read more...

     
  • 28.04.2024 09:54
    Kdy odškodníme my vyhnané sudetské české Němce? Žili u nás ...

    Read more...

     
  • 26.04.2024 18:27
    Liché a laciné gesto Ad LN 24.4.2024: Wintonova vnoučata ...

    Read more...

     
  • 24.04.2024 10:01
    Odsouzený kriminálník Maxim Ponomarenko opět podniká v ...

    Read more...

     
  • 24.04.2024 09:00
    Dobrý den vážený pane Šinágle, obracím se na Vás, protože ...

    Read more...

     
  • 24.04.2024 07:47
    Předpokládám, že paní Gavlasové a jejím klientům bylo zveřejněním ...

    Read more...


Portál sinagl.cz byl vybrán do projektu WebArchiv

logo2
Ctění čtenáři, rádi bychom vám oznámili, že váš oblíbený portál byl vyhodnocen jako kvalitní zdroj informací a stránky byly zařazeny Národní knihovnou ČR do archivu webových stránek v rámci projektu WebArchiv.

Citát dne

Karel Havlíček Borovský
26. června r. 1850

KOMUNISMUS znamená v pravém a úplném smyslu bludné učení, že nikdo nemá míti žádné jmění, nýbrž, aby všechno bylo společné, a každý dostával jenom část zaslouženou a potřebnou k jeho výživě. Bez všelikých důkazů a výkladů vidí tedy hned na první pohled každý, že takové učení jest nanejvýš bláznovské, a že se mohlo jen vyrojiti z hlav několika pomatených lidí, kteří by vždy z člověka chtěli učiniti něco buď lepšího neb horšího, ale vždy něco jiného než je člověk.

 


SVOBODA  NENÍ  ZADARMO

„Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.“

Díky za dosavadní finanční podporu mé činnosti.

Po založení SODALES SOLONIS o.s., uvítáme podporu na číslo konta:
Raiffeisen Bank - 68689/5500
IBAN CZ 6555 0000000000000 68689
SWIFT: RZBCCZPP
Jan Šinágl,
předseda SODALES SOLONIS o.s.

Login Form

Umím si představit, že v budoucnu bude dálniční systém vestavěn do všech aut, kdy palubní systém s GPS vypočte přesně ujeté kilometry každého auta, bez potřeby mýtných bran a primitivního hyzdění krajiny. V podstatě by se potom dala každému autu stanovit „správná“ cena.

Elektronický mýtný systém, zavedený korupčníky minulých vládních stran korumpuje zemi nadále. Pořád nejlevnější a nejlepší cestou je jeho zrušení a návrat k dálničním známkám jako je tomu ve Švýcarsku. Jen by se měly zavést mimo ročních i týdenní, měsíční či jinak pobytově či průjezdně omezené známky. Výrazně bych z důvodů profylaxe zvýšil pravomoci PČR, která by citelné pokuty za jejich nepoužívání udělovala na místě, bez možnosti zneužívání správního řízení. Bude potom dostatek peněz na opravy, stavby nových silnic, dálnic, přestaneme hyzdit naši stále krásnou krajinu, plnit kasu KAPSCHe a dalších na ni napojených prostředníků a korupčních politiků. Pořád to bude nejlevnější řešení. Vládní strany by tak mohly uštědřit další citelný políček svým předchůdcům a ne jim dalším nesmyslným výběrovým řízením dávat možnost další kritiky jejíž základ položily samy.

Umím si představit, že v budoucnu bude dálniční systém vestavěn do všech aut, kdy palubní systém s GPS vypočte přesně ujeté kilometry každého auta, bez potřeby mýtných bran a primitivního hyzdění krajiny. V podstatě by se potom dala každému autu stanovit „správná“ cena. To by ovšem vyžadovalo systém, který by zaručil dostatek vybraných peněz a netrestal řidiče, kteří najednou více kilometrů. Na každý pád by pohled řidiče na palubní desku, kde by mu narůstala cena za používání dálnice či silnice, kterou by platil jednorázově, měsíčně či ročně, nutila k rozumnému používání auta a tím i ušetření za poplatky, opravy auta, silnic a dálnic v důsledku menšího provozu. Ale to už bych byl zacházel asi daleko.       

 

Jan Šinágl, 29.7.2015

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.00 (1 Vote)
Share

Komentáře   

0 #1 Miroslav Dvořák 2015-08-05 23:25
Osobně jsem přesvědčen, toto vše je zbytečné. Toto vše bych zakalkuloval v ceně pohonných hmot. Více najezdíš - více zaplatíš. Zbytečnost stavět brány, satelitní měření - většinou platba cizím firmám. Prodlužování licencí, zaměstnání pro X nijak levných právníků a pod. Žádné elektronické zařízení není 100% spolehlivé, zde mohou sehrát úlohu i hackeři.(tento problém se již stal, vozidlo s plnou elektronizací bylo záměrně zavedeno z cesty ). Prozatím řešení pro elektromobily, možné nějakým paušálem již v nákupní ceně, výhoda bez emisí. Odbouráním těchto zbytečností by výsledný přínos určitě větší. Zavézt v celé EU.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v levém sloupci zcela dole)