Jan Šinágl angažovaný občan, nezávislý publicista

   

Strojový překlad

Nejnovější komentáře

  • 09.05.2024 10:36
    Zásadně se držím názoru člověka velice kompetentního, velitele ...

    Read more...

     
  • 09.05.2024 10:26
    Tane mi na mysli Havlíčkovo „Kéž by nám Pán Bůh všeliké to ...

    Read more...

     
  • 09.05.2024 10:22
    Slavilo se taky v Plzni, k té ty americké automobily jaksi ...

    Read more...

     
  • 09.05.2024 10:19
    VOP Stanislav Křeček: Sovětští vojáci k nám nepřivezli ...

    Read more...

     
  • 09.05.2024 10:12
    Kauzu pana Šnajdra znám a ve světle toho co se děje mému ...

    Read more...

     
  • 09.05.2024 10:07
    Neskutečné!!! Přeci již jen stíhání advokáta by mělo AK vést ...

    Read more...


Portál sinagl.cz byl vybrán do projektu WebArchiv

logo2
Ctění čtenáři, rádi bychom vám oznámili, že váš oblíbený portál byl vyhodnocen jako kvalitní zdroj informací a stránky byly zařazeny Národní knihovnou ČR do archivu webových stránek v rámci projektu WebArchiv.

Citát dne

Karel Havlíček Borovský
26. června r. 1850

KOMUNISMUS znamená v pravém a úplném smyslu bludné učení, že nikdo nemá míti žádné jmění, nýbrž, aby všechno bylo společné, a každý dostával jenom část zaslouženou a potřebnou k jeho výživě. Bez všelikých důkazů a výkladů vidí tedy hned na první pohled každý, že takové učení jest nanejvýš bláznovské, a že se mohlo jen vyrojiti z hlav několika pomatených lidí, kteří by vždy z člověka chtěli učiniti něco buď lepšího neb horšího, ale vždy něco jiného než je člověk.

 


SVOBODA  NENÍ  ZADARMO

„Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.“

Díky za dosavadní finanční podporu mé činnosti.

Po založení SODALES SOLONIS o.s., uvítáme podporu na číslo konta:
Raiffeisen Bank - 68689/5500
IBAN CZ 6555 0000000000000 68689
SWIFT: RZBCCZPP
Jan Šinágl,
předseda SODALES SOLONIS o.s.

Login Form

Schwarzenberg_KarelObnovená podpisová akce!

Vážený pane Schwarzenbergu,

u české veřejnosti jste se donedávna oprávněně těšil značné důvěře a úctě, pocházející zejména z doby Vaší podpory domácího protikomunistického disentu a prvních roků naší obnovené demokracie. Respekt k Vaší zásadovosti posílila před několika lety rovněž Vaše obava o důvěryhodnost vlády a zadání soukromého auditu majetkových poměrů ministra Jiřího Čunka americké detektivní agentuře Kroll, zejména pak to, že s výsledkem auditu jste spojil své další setrvání ve vládě.

Vaše renomé však pro značnou část občanů vážně narušilo angažmá v nové politické straně TOP 09, jíž jste sice předsedou, ale kterou projektoval, založil a podle mínění mnohých ve skutečnosti řídí její místopředseda Miroslav Kalousek. Právě jeho osoba je již delší dobu spojena s řadou nejasností a podezření, která jistě znáte. Žádáme Vás proto, abyste i majetkové poměry současného ministra financí podrobil stejnému zkoumání a zadal na jeho osobu stejný audit detektivní agentuře. Existuje pro to více důvodů než v případu J. Čunka. M. Kalousek je také členem stejné vlády jako Vy, navíc je vaše spojení mnohem těsnější, neboť jste oba členy stejné strany. V jeho kauzách se jedná o částky řádově mnohem vyšší a souvislosti jsou mnohem závažnější.

 

Doporučujeme, aby se audit detektivů, stejně jako v prvním případě, soustředil na jednu kauzu a zároveň měl záběr celkového víceletého působení M. Kalouska. Přednostní pozornosti doporučujeme kauzu, jak rodina Kalouskových získala za 6,5 miliónu korun byt na pražském Veleslavíně. Zásadní je přitom zjištění renomované novinářky Sabiny Slonkové z roku 2005, že počátečním majitelem bytu byl Richard Háva, majitel nejbohatší zbrojařské firmy, se kterou byly v době, kdy byl náměstkem ministra obrany M. Kalousek, uzavírány významné státní zbrojní zakázky.

Neměl byste se, stejně jako v případu J. Čunka, smířit s tím, že výsledky policejního vyšetřování nevedly k obvinění a případ byl na pokyn státního zástupce odložen. Upozorňujeme na podstatný rozdíl v obou výsledných verdiktech: v prvním byl případ odložen, protože státní zástupce konstatoval, že „ke spáchání trestného činu nedošlo“ zatímco v případu bytu M. Kalouska uvedl, že „podezření z trestného činu nebylo prokázáno“, což vůbec nevylučuje možnost, že k němu došlo.

Na základě výsledků vyšetřování případu J. Čunka světově renomovanými detektivy a auditory jste po jejich zveřejnění ve vládě zůstal, čímž jste dal najevo, že se podezření z korupce neprokázalo. Stejnou službu může podobný audit v případu M. Kalouska prokázat nejen jemu a vládě, ale i vaší straně a Vám osobně.

Berte prosím náš dopis jako výraz obavy o důvěryhodnost vlády, která má jako svou významnou prioritu boj s korupcí. Tyto obavy můžete účinně rozptýlit právě Vy.

 

Děkujeme za Vaši pozornost.

 

Ing. Vladimír Derner, Jiráskova 1166, Třebechovice pod Orebem

Michal Dvořák, Na Šafránce 3, Praha 10

Mgr. Miroslava Homolová, Liliová 182, 290 01 Poděbrady

PaedDr. Vladislava Rattayová, Na Dionýsce 12, Praha 6

Václav Žáček, Jiráskova 12, Moravská Třebová

 

Dokument: Byt Kalousků původně platil Háva http://hn.ihned.cz/c1-15959230-byt-kalousku-puvodne-platil-hava

Více informací na http://dopis-schwarz.webnode.cz

K otevřenému dopisu se může připojit každý plnoletý občan ČR. Vyjádřete prosím svůj souhlas s připojeným jménem a bydlištěm na adrese:  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

* * *

Zdalipak zveřejnil ministr Karel Schwarzenberg výsledky auditu majetku senátora Jiřího Čunka, který zadal renomované firmě a sám zaplatil? Doporučuji knihu Bouře o vzniku tábora Lety a nehezké roli, kterou sehráli rodiče Karla Schwarzenberga svoji kolaborací s nacisty a spolupráci při likvidaci příslušníků romské a židovské národnosti. Otřesné a šokující čtení! Knihu budete těžko shánět – údajně mnoho výtisků se nedostalo na pulty knihkupectví v roce 1999…?!

Jan Šinágl, 29.4.2011

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Share

Komentáře

+1 #15 Guest 2011-05-01 14:09
Také jsem měl pana Schwarzenberga v úctě, ale jen do doby než vstoupil do Topolánkovy vlády. Byl jsem velmi zklamán když několikrát adoroval burana Topolánka a nešlo mi to dohromady. Tehdy jsem mu napsal jako senátorovi vstřícně napsanou výčitku a prosbu o stručné vysvětlení, ale ani po několika urgencích mi neodpověděl. Pozor, je to někdo jiný než jak se jeví.
0 #14 Jan Šinagl 2011-04-29 19:20
Děkuji, to mi ušlo, byť jsem také podepsal. Myšleno jistě v dobrém úmyslu, ale poněkud medomyšleno. I slušní se mají stále co učit o dobrých mravech. Dlouho zde nebyly a je to stále znát, bohužel. Vidím to i na dětech v letním táboře, kdy mnohé přebírají špatné zvyky z prostředí kde žijí, jiné neznají a považují je proto za "normální".
+5 #13 Guest 2011-04-29 18:57
Nereagoval jsem na vaši debatu s Jiřím, ale překvapivě na samotný obsah článku - otevřeného dopisu.
Pánové pod ním podepsaní přímo píšou

Vážený pane Schwarzenbergu, ......Žádáme Vás proto, abyste i majetkové poměry současného ministra financí podrobil stejnému zkoumání a zadal na jeho osobu stejný audit detektivní agentuře...

Čili jinými slovy typicky česky - pane kníže, koukejte zplatit prověrku politiků a jestli to neuděláte, ztatíme veškerou důvěru nejen ve vás ale rovnou v celou vládu...
0 #12 Jan Šinagl 2011-04-29 16:59
Netuším kdo vyzýval pana Schwarzenberga, aby ze svých peněz financoval stabilitu vlády - to by bylo opravdu typicky české. V případě pana Čunka to bylo jeho svobodné rozhodnutí, jeho peníze, ke kterému ho nikdo nenutil - a svobodně tedy audit ani nezveřejnil - když byl za jeho peníze. Jinak nalezení e-mailu by zřejmě mělo jít, ale ještě jsem to nepotřeboval. Omlouvat jste se nemusel, ale i tak Vám děkuji a ommluvu přijímám:-)
+3 #11 Guest 2011-04-29 16:08
Je úžasné vyzývat pana Schwanzerberger a aby ze svých soukromých peněz opět financoval politickou stabilitu české vlády a za své peníze ověřoval čestnost jednotlivých ministrů či spolustraníků.

Chápal bych, kdybyste ho jako předsedu TOP09 tlačili aby podobný audit zjednala TOP09 (to by ale jistě byl probém objetivity takového šetření...) nebo pokud byste vyzvali k veřejné sbírce na uhrazení podobného auditu a pana Schwanzerberga žádali aby výsledky takového auditu uznal a podpořil případnými konsekventními kroky předsedy TOP09.

Jinak se jedná o typicky český přístup - požádáme vrchnost aby za nás cosi objednala, zapalatila a zařídila. A když to neudělá, hamba jí !
+2 #10 Guest 2011-04-29 15:28
Cituji Jan Šinagl:
Nechtějte po ně pane "Jiří", abych v záplavě tisíců e-mailů a stovek Jiříků ještě hledal o kterého se potenciálně může jednat? Proč bych to měl dělat? Nehledě o praktické nemožnosti hledat pouze na základě jména, bez e-mailu a odkazu? Trochu empatie a představivosti, prosím. Ve věci svědků se soud držel časového období udaného v žalobě, kdy pan Hučín v Minkovicích nebyl. Osobně mne pan Hučín i pan Cibulka zklamali, že se ani jednoho soudního jednání nezúčastnili jako veřejnost a alespoň morálně nepodpořili pana Wolfa. Věřím, že jako bohatý člověk pan Hučín nyní podpoří pana Wolfa alespoň finančně, protože od KPV ČR je to vyloučeno. Trapné, že v dnešních LN hovoří o Vondruškovi místopředseda KPV ČR Ing. František Šedivý, sám prokazatelný darebák, pokladník KPV ČR, který se, podobně jako další vejlupci z vedení KPV ČR, soudů v Liberci nikdy nezúčastnil.

Promiňte já myslel, že pokud vyplňuji e-mail pro vložení příspěvku tak jako ten kdo vlastní své stránky má přístup k mail adresám vkladatelů. Tedy jsem se možná mýlil.
Tedy:
Jinak i sdílím vaše stránky na Facebooku.
Závěrem děkuji za odpověď k tématu Vondruška.
0 #9 Jan Šinagl 2011-04-29 11:18
Nechtějte po ně pane "Jiří", abych v záplavě tisíců e-mailů a stovek Jiříků ještě hledal o kterého se potenciálně může jednat? Proč bych to měl dělat? Nehledě o praktické nemožnosti hledat pouze na základě jména, bez e-mailu a odkazu? Trochu empatie a představivosti, prosím. Ve věci svědků se soud držel časového období udaného v žalobě, kdy pan Hučín v Minkovicích nebyl. Osobně mne pan Hučín i pan Cibulka zklamali, že se ani jednoho soudního jednání nezúčastnili jako veřejnost a alespoň morálně nepodpořili pana Wolfa. Věřím, že jako bohatý člověk pan Hučín nyní podpoří pana Wolfa alespoň finančně, protože od KPV ČR je to vyloučeno. Trapné, že v dnešních LN hovoří o Vondruškovi místopředseda KPV ČR Ing. František Šedivý, sám prokazatelný darebák, pokladník KPV ČR, který se, podobně jako další vejlupci z vedení KPV ČR, soudů v Liberci nikdy nezúčastnil.
+2 #8 Guest 2011-04-29 09:52
Cituji Jan Šinagl:
Vždy hodnotím podle svého nejlepšího svědomí a danných informací, bez ohledu na postavení konkrétní osoby. Je přirozené, alespoň pro mne, pokud někoho chválím na základě stávajících informací, že ho také zkritizuji a názor na něho změním, pokud obdržím nové, dosud mně neznámé informace. Není to vůbec o nesouhlasu a napadání, ale o věcných, objektivních argumentech. Přesvěčte mne argumenty a ne slovy, to je poněkud málo, nemyslíte? Bohužel Vás nemohu oslovit, neuvádíte své celé jméno. To je jistě Vaše právo a i určitá vizitka Vašeho charakteru, která jistě může mít i opodstaněné zdůvodnění vzhledem ke stavu společnosti. Nicméně to o charakteru člověka do jisté míry vypovídá. Dříve se lidé za pravdu nechali i zabít, dnes se bojí uvést své jméno? Doba se mění, stejně jako lidé. Doufejme, že ne moc a zůstanou tím čím mají být, má-li nám býti zachována naděje.


Vzhledem k tomu, že jsem vám posílal i maily a to poslední byl ze dne 2.4.2011 jistě znáte i příjmení. Tedy bych mohl říci, že napadáte nepravdivě teď vy. Postě jen na hraběte máme odlišný názor a tak v tom nehledejte nic jiného. Moje maličkost ho i nadále považuje za jednoho z nejčestnějších politiků dnešní doby.
Teď bych rád odbočil. Soud s bestií Vondruškou dopadl zase ve prospěch komunistů. Proč se dle vás soud bojí předvolat pana Hučína jako svědka ?
Děkuji.
+2 #7 Jan Šinagl 2011-04-29 09:27
Vždy hodnotím podle svého nejlepšího svědomí a danných informací, bez ohledu na postavení konkrétní osoby. Je přirozené, alespoň pro mne, pokud někoho chválím na základě stávajících informací, že ho také zkritizuji a názor na něho změním, pokud obdržím nové, dosud mně neznámé informace. Není to vůbec o nesouhlasu a napadání, ale o věcných, objektivních argumentech. Přesvěčte mne argumenty a ne slovy, to je poněkud málo, nemyslíte? Bohužel Vás nemohu oslovit, neuvádíte své celé jméno. To je jistě Vaše právo a i určitá vizitka Vašeho charakteru, která jistě může mít i opodstaněné zdůvodnění vzhledem ke stavu společnosti. Nicméně to o charakteru člověka do jisté míry vypovídá. Dříve se lidé za pravdu nechali i zabít, dnes se bojí uvést své jméno? Doba se mění, stejně jako lidé. Doufejme, že ne moc a zůstanou tím čím mají být, má-li nám býti zachována naděje.
0 #6 Guest 2011-04-29 09:11
Cituji Jan Šinagl:
Samozřejmě, že děti nemohou za své rodiče, ale jistě uznáte, že jimi nemohly být neovlivňovány. Nesouhlasíte s mým názorem a hned napadáte jeho autora, místo věcné argumentace o názoru? Podstatné je, že pan Schwarzenberg získal nemravně a v rozporu s dosud platnými zločinnými Benešovými dekrety obrovský majetek, nepochybně si je toho vědom. Za to jak se chová dnes už nese odpovědnost pouze on sám, nikoliv jeho rodiče. Jak říkáte správně za ty opravdu nemůžeme.

Pane Šinágl promiňte mě, ale jak s vámi někdo hned na 100% nesouhlasí tak to považujete za napadání. Možná se jen nedovedu tak obratně vyjadřovat jako vy to však ještě neznamená, že napadám. Jen si všímám rozpolcenosti když píšete o jiných ( a velice často s vámi souhlasím ) které vynášíte do nadpozemských výšin aby jste jim za nějaký čas ( promiňte to lidové .. ) umyl prdel.

Komentovat články mohou pouze registrovaní uživatelé; prosím, zaregistrujte se (v levém sloupci zcela dole)